Levering

Levertijden


  • De actuele levertijd per product wordt op de website van FAM Flower Farm bij het product vermeld.
  • Wilt u de levertijd van grotere aantallen weten, neem dan contact op met FAM Flower Farm via: info@famflowerfarm.com 
  • Niet voorradige producten, kunnen we pas volgend seizoen weer leveren ivm ons teeltseizoen.

Producten met verschillende levertijden


  • Wanneer uw bestelling producten bevat met verschillende levertijden, wordt uw bestelling verzonden wanneer uw bestelling compleet is. In dit geval geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.

Vertraging


  • Wij leveren onze producten binnen de door ons vermelde levertijd binnen Nederland. In sommige gevallen heeft onze leverancier meer tijd nodig om producten aan u te leveren. Dit betekent dat uw bestelling vertraging oploopt. Indien uw bestelling vertraging oploopt zal u van FAM Flower Farm een e-mail bericht ontvangen.

Verzendbevestiging


  • Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.
  • In dit e-mail bericht vindt u een Track & Trace nummer. Met behulp van dit nummer en de instructies uit de verzendbevestiging, kunt u uw bestelling online volgen.

Niet thuis bij levering


  • Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres wanneer onze transporteur uw bestelling aanbiedt, zal de transporteur een instructiekaart in de brievenbus achterlaten.
  • De transporteur zal uw bestelling weer meenemen of bij de buren afleveren.
  • Op de instructiekaart staat vermeld welke actie u kunt ondernemen om uw bestelling opnieuw aangeboden te krijgen.
  • Wanneer u geen actie onderneemt, zal de transporteur de eerst volgende werkdag, uw bestelling opnieuw aanbieden, tenzij anders vermeld op de instructiekaart.

Schade, defect of manco bij levering


  • Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door FAM Flower Farm.
  • U hoeft zich hier dus geen zorgen over te maken. Als u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren.
  • De inspectie kan plaats vinden nadat u bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestigd u alleen het aantal pakketten dat u in ontvangst heeft genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat, kunt u rustig de inspectie uitvoeren.

Ondanks onze inspanningen om uw bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.

  • Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. Ook als u de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat u ons binnen 3 werkdagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.
  • Wanneer u schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's via email: info@famflowerfarm.com
    Onderstaand vindt u de richtlijnen:
  • 1 - een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
  • 2 - een foto van het verzendlabel;
  • 3 - een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
  • 4 - een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
  • 5 - een foto van de gehele omvang van het artikel;
  • 6 - een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.
  • Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen.