Levering

Levertijden


  • De actuele levertijd per product wordt op de website van FAM Flower Farm bij het product vermeld.
    • Dahlia knollen worden geleverd vanaf half april zodra er geen kans meer is op nachtvorst, tot die tijd bewaren wij de knollen onder de juiste omstandigheden. Wij kunnen de knollen helaas niet eerder leveren omdat we dan de kwaliteit niet kunnen garanderen, dahlia knollen zijn erg gevoelig voor vorst of te droge of natte omstandigheden gedurende de wintermaanden. De laatste knollen leveren we tot ca half juni, daarna is het te laat om ze nog te planten.
    • Tulpenbollen en narcissenbollen worden geleverd vanaf half september tot begin december.
    • Tulpenbloemen leveren wij direct of op een gewenste leverdatum, deze kunt u aangeven bij het plaatsen van de order.
  • Wilt u de levertijd van grotere aantallen weten, neem dan contact op met FAM Flower Farm via: info@famflowerfarm.com 
  • Niet voorradige producten, kunnen we pas volgend seizoen weer leveren ivm ons teeltseizoen.

Producten met verschillende levertijden


  • Wanneer uw bestelling producten bevat met verschillende levertijden, wordt uw bestelling verzonden wanneer uw bestelling compleet is. In dit geval geldt de langste levertijd voor de gehele bestelling.

Vertraging


  • Wij leveren onze producten binnen de door ons vermelde levertijd binnen Nederland. In sommige gevallen heeft onze leverancier meer tijd nodig om producten aan u te leveren. Dit betekent dat uw bestelling vertraging oploopt. Indien uw bestelling vertraging oploopt zal u van FAM Flower Farm een e-mail bericht ontvangen.

Verzendbevestiging


  • Zodra uw bestelling verstuurd is, ontvangt u een verzendbevestiging per e-mail.
  • In dit e-mail bericht vindt u een Track & Trace nummer. Met behulp van dit nummer en de instructies uit de verzendbevestiging, kunt u uw bestelling online volgen.

Niet thuis bij levering


  • Wanneer er niemand aanwezig is op het afleveradres wanneer onze transporteur uw bestelling aanbiedt, zal de transporteur een instructiekaart in de brievenbus achterlaten.
  • De transporteur zal uw bestelling weer meenemen of bij de buren afleveren.
  • Op de instructiekaart staat vermeld welke actie u kunt ondernemen om uw bestelling opnieuw aangeboden te krijgen.
  • Wanneer u geen actie onderneemt, zal de transporteur de eerst volgende werkdag, uw bestelling opnieuw aanbieden, tenzij anders vermeld op de instructiekaart.

Schade, defect of manco bij levering


  • Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door FAM Flower Farm.
  • U hoeft zich hier dus geen zorgen over te maken. Als u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren.
  • De inspectie kan plaats vinden nadat u bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestigd u alleen het aantal pakketten dat u in ontvangst heeft genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat, kunt u rustig de inspectie uitvoeren.

Ondanks onze inspanningen om uw bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.

  • Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. Ook als u de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat u ons binnen 3 werkdagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.
  • Wanneer u schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's via email: info@famflowerfarm.com
    Onderstaand vindt u de richtlijnen:
  • 1 - een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
  • 2 - een foto van het verzendlabel;
  • 3 - een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
  • 4 - een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
  • 5 - een foto van de gehele omvang van het artikel;
  • 6 - een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.
  • Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen.