Schade, defect of manco bij levering

Hoe nu verder?


Het risico op schade of vermissing van de levering wordt gedragen door Fam Flower Farm.

  • U hoeft zich hier dus geen zorgen over te maken. Als u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren.
  • De inspectie kan plaats vinden nadat u bij de chauffeur een handtekening heeft gezet voor ontvangst. Met deze handtekening bevestigt u alleen het aantal pakketten dat u in ontvangst heeft genomen. Wanneer de chauffeur zijn werkzaamheden hervat, kunt u rustig de inspectie uitvoeren.

Ondanks onze inspanningen om uw bestelling zo goed mogelijk te leveren, kan het voorkomen dat u ergens niet tevreden over bent.

  • Wanneer u uw bestelling in ontvangst heeft genomen, vragen wij u de producten goed te inspecteren. Ook als u de producten niet direct in gebruik neemt, is het belangrijk dat u ons binnen enkele dagen op de hoogte stelt van schade, defect of manco bij levering.
  • Wanneer u schade, defect of manco constateert, ontvangen wij voor een spoedige afhandeling graag foto's per email: info@famflowerfarm.com
    Onderstaand vindt u de richtlijnen:
    • 1 - een foto van de gehele omvang/buitenkant van het pakket, waarbij de algehele staat van de verpakking goed zichtbaar is;
    • 2 - een foto van het verzendlabel;
    • 3 - een foto van het geopende pakket, waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket goed zichtbaar zijn;
    • 4 - een foto van alle typen binnenverpakking die u aantreft in het pakket;
    • 5 - een foto van de gehele omvang van het artikel;
    • 6 - een detailfoto (close-up) van de concrete schade aan het artikel.
  • Zodra wij van u alle foto's hebben ontvangen, kunnen we de klacht zo spoedig mogelijk afhandelen.